Πολιτική Επιστροφών

1) Ακύρωση Παραγγελίας – Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της, τηλεφωνικά στο 2310450430 ή στο email: rg.po1638878640hsmol1638878640als@o1638878640fni1638878640

2) Επιστροφή Προϊόντων/ Επιστροφή Χρημάτων:
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν είτε γιατί δεν σας άρεσε ή απλά αλλάξατε γνώμη, εντός 15 εργάσιμων ημερών. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία αχρησιμοποίητο χωρίς φθορές με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, το καρτελάκι του και την ετικέτα του.
Για την επιστροφή είναι απαραίτητη η Απόδειξη Πώλησης που συνοδεύει το προϊόν. Εάν είχε κοπεί Τιμολόγιο, τότε θα πρέπει να συνοδεύει το προϊόν ένα Δελτίο Αποστολής-Επιστροφής για να σας αποσταλεί το Πιστωτικό Τιμολόγιο.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Η επιστροφή του/των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε με δική σας χρέωση με courier της επιλογής σας είτε το επιστρέφετε με χρέωση παραλήπτη με τις εταιρείες courier που συνεργαζόμαστε για τις επιστροφές και χρεώνεστε με 5€ ή 10€ έξοδα επιστροφής ανάλογα με τον όγκο ή το βάρος των προϊόντων.

Τα έξοδα επιστροφής υπολογίζονται ως εξής:
5,00€ για προϊόντα μικρού όγκου και βάρους έως 2 κιλά.
10,00€ για προϊόντα ογκώδη και άνω των 2 κιλών (πχ. skateboards, scooters, πατίνια, rollers, μπότες, τσάντες, τσάντες τρόλεϊ-ταξιδιού, βαράκια και λοιπά).

  • Σε περίπτωση που η αγορά έγινε με αντικαταβολή το ποσό της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
  • Σε περίπτωση που η αγορά έγινε μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή τραπεζικής κάρτας με ποσό παραγγελίας κάτω των 59€ και χρεωθήκατε με τα έξοδα αποστολής, αυτά δεν επιστρέφονται.

Το ποσό που θα προκύψει, θα σας επιστραφεί σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας μέσω της Τράπεζας Πειραιώς.
Σημείωση: τα οποιαδήποτε τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση του λογαριασμού σας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός δέκα (10) ημερών.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην έδρα μας και εφόσον τα προϊόντα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που αναφέρονται πιο κάτω και αυτό συμβαίνει γιατί όλες οι επιστροφές ελέγχονται από το κατάστημα μας για την ακεραιότητα των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Αν διαπιστωθεί ότι κάποιο προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ο πελάτης ενημερώνεται ότι η επιστροφή δεν είναι εφικτή και σε αυτή την περίπτωση γίνεται επιστροφή των ειδών στον πελάτη με δική του επιβάρυνση των μεταφορικών εξόδων.

3) Αλλαγή Προϊόντων:
Αν θέλετε να αλλάξετε το προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να μας το επιστρέψετε προς αλλαγή εντός 15 εργάσιμων ημερών με την προϋπόθεση ότι θα βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (καρτελάκι/ετικέτα), αχρησιμοποίητο και χωρίς φθορές.
Για την επιστροφή / αλλαγή είναι απαραίτητη η απόδειξη πώλησης που συνοδεύει το προϊόν.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Η επιστροφή του/των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε με δική σας χρέωση με courier της επιλογής σας είτε το επιστρέφετε με χρέωση παραλήπτη με τις εταιρείες courier που συνεργαζόμαστε για τις επιστροφές και χρεώνεστε με 5€ ή 10€ έξοδα επιστροφής και 5€ ή 10 € έξοδα νέας αποστολής ανάλογα με τον όγκο ή το βάρος των προϊόντων.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε αντικαταβολή θα πρέπει να συνυπολογιστούν και τα 2,90€ έξοδα.
Τα έξοδα αλλαγής και αποστολής υπολογίζονται ως εξής:
5,00€
για προϊόντα μικρού όγκου και βάρους έως 2 κιλά.
10,00€ για προϊόντα ογκώδη και άνω των 2 κιλών (πχ. skateboards, scooters, πατίνια, rollers, μπότες, τσάντες, τσάντες τρόλεϊ-ταξιδίου, βαράκια και λοιπά).
Είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν τηλεφωνικά στο 2310450430 και πριν ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής των προϊόντων, έτσι ώστε να μας ενημερώσετε για την αλλαγή και να μπορέσουμε να δεσμεύσουμε άμεσα το προϊόν της αλλαγής σας, ώστε να μην εξαντληθεί μέχρι να παραλάβουμε την επιστροφή σας αλλά και για να ενημερωθείτε για τα ακριβή έξοδα αλλαγής ή επιστροφής που θα επιβαρυνθείτε.

Επιστροφές και αλλαγές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή στο σπίτι.
  2. Τα καρτελάκια της κατασκευάστριας εταιρείας, εφόσον υπάρχουν καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  3. Εκτυπώστε το Έντυπο Επιστροφής πατώντας εδώ . Συμπληρώστε το και αποστείλτε το μέσα στο δέμα.
  4. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από εγχειρίδια χρήσης, δώρο, θήκη, ζώνη, επιπλέον κορδόνια, αυτοκόλλητα, εργαλεία κτλ. θα πρέπει να επιστραφούν και αυτά.
  5. Μαγιό, εσώρουχα και κάλτσες δεν επιστρέφονται ούτε αλλάζονται για λόγους υγιεινής.
  6. Η συσκευασία των προϊόντων είναι άθικτη και σε μεταπωλήσιμη κατάσταση (δείτε παρακάτω στην διαδικασία επιστροφών)
  7. Για την επιστροφή χρημάτων, απαραίτητα πρέπει να μας αποσταλεί μαζί με τα προϊόντα και η Απόδειξη Λιανικής Πώλησης που συνόδευε το προϊόν σας ή το Δελτίο Αποστολής-Επιστροφής. Χωρίς αυτά δεν θα μπορέσουμε να σας επιστρέψουμε χρήματα.

4) Ελαττωματικά Προϊόντα:
Έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας εάν η συσκευασία είναι αλλοιωμένη ή κατεστραμμένη. Στην περίπτωση αυτή παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο rg.po1638878640hsmol1638878640als@o1638878640fni1638878640 και να μας αποστείλετε μια φωτογραφία της συσκευασίας που δεν παραλάβατε. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας για να προχωρήσουμε σε μια νέα παραγγελία ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας.

Ελαττωματικά προϊόντα θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν ή να χρησιμοποιηθούν για τον προοριζόμενο σκοπό τους και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες φωτογραφίες λόγω διαφορετικών χρωμάτων κατά την λήψη και ανάρτηση τους στον ιστότοπο μας.

Εφόσον παραλάβετε τα προϊόντα και διαπιστώσετε ότι είναι ελαττωματικά, παρακαλούμε καλέστε μας άμεσα στο 2310450430 ή στείλτε μας email στο rg.po1638878640hsmol1638878640als@o1638878640fni1638878640. Θα σας ζητήσουμε να τα φωτογραφήσετε και να μας τα κοινοποιήσετε για έναν πρώτο έλεγχο.

Τα προϊόντα, πρέπει να τα επιστρέψετε εντός 15 ημερών από την παραλαβή τους για να μπορέσουμε να σας καλύψουμε με το ίδιο προϊόν ή να κάνετε αλλαγή σε προϊόν/μέγεθος/χρώμα ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

Τα δηλωμένα ως ελαττωματικά προϊόντα που επιστρέφονται, ελέγχονται από εμάς και ενημερώνεται αντίστοιχα και ο αντιπρόσωπος της εταιρείας με φωτογραφίες που του αποστέλλουμε.

Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων τα έξοδα αποστολής από εσάς προς εμάς και η καινούρια αποστολή των νέων προϊόντων βαρύνουν το SlalomShop.gr ασχέτως κόστους των προϊόντων.

Διαδικασία αλλαγών/επιστροφών:
Αφού έχετε επικοινωνήσει τηλεφωνικά για να δηλώσετε την αλλαγή σας ή την επιστροφή σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συμπληρώστε προσεκτικά το Έντυπο Αλλαγής / Επιστροφής που μπορείτε να εκτυπώσετε πατώντας εδώ και τοποθετήστε το μέσα στο δέμα.

Συσκευάστε τα επιστρεφόμενα προϊόντα προσεκτικά, όπως ήταν όταν τα παραλάβατε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αρχική σακούλα ή κούτα αν είναι σε καλή κατάσταση. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί/φορεθεί πέραν της δοκιμής, να μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κ.τ.λ.). Αν πρόκειται για προϊόντα που έρχονται σε συσκευασία κουτιού, πχ παπούτσια, rollers, scooters κτλ. φροντίστε ώστε να μείνει άθικτη η ίδια η συσκευασία του προϊόντος. Μη αφαιρείτε τα εσωτερικά χαρτιά, πλαστικά, αφρολέξ κτλ. Θα πρέπει όλα να είναι στην αρχική τους κατάσταση. Επιστρέψτε μαζί και τα τυχόν δώρα και επιπλέον προϊόντα της συσκευασίας.

Παρακαλούμε φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής και σε μεταπωλήσιμη κατάσταση έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία προϊόντων λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα, αυτοκόλλητη ταινία, σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, αυτοκόλλητες ετικέτες από τις εταιρείες courier επάνω στις ίδιες τις συσκευασίες των προϊόντων, δεν θα γίνεται αποδεκτή και θα γίνεται επιστροφή των ειδών πίσω στον πελάτη με επιβάρυνση του ιδίου του πελάτη των όποιων μεταφορικών εξόδων προκύψουν.

  1. Σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική εταιρεία courier τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα. Σε περίπτωση που επιλέξετε να τα στείλετε με τις εταιρείες courier που συνεργαζόμαστε, τότε οι επιστροφές αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω των EΛΤΑ Courier ή μέσω της SPEEDEX με τις οποίες υπάρχουν ειδικές συμβάσεις και τιμοκατάλογοι, χρησιμοποιώντας τον δικό μας κωδικό (ως χρέωση παραλήπτη). Σε όλες τις περιπτώσεις πρέπει το προϊόν να φτάσει στην παρακάτω διεύθυνση.

Η αποστολή γίνεται στην διεύθυνση:
SlalomShop.gr
Πασαλίδη 77
Τ.Κ. 55132 Καλαμαριά
Θεσσαλονίκη
Τηλ.2310450430

Μπορείτε να παραδώσετε το δέμα στο πλησιέστερο κατάστημα τους, είτε να κανονίσετε παραλαβή από το χώρο σας καλώντας την Courier. Μπορείτε να βρείτε ένα κατάστημα που σας εξυπηρετεί στους παρακάτω συνδέσμους:

  1. για τα ELTA courier: https://www.elta-courier.gr/network ή να καλέστε στο Πανελλαδικό τηλέφωνο ΕΛΤΑ Courier 11120 (από σταθερό με αστική χρέωση)< Χρέωση Παραλήπτη Κωδικός 160243>
  2. για την SPEEDEX : http://www.speedex.gr/ ή να καλέστε στο Πανελλαδικό τηλέφωνο της SPEEDEX 801 11000 11 (Χρέωση Αστικής Μονάδας) < Χρέωση Παραλήπτη Κωδικός ΠΕ180784>

Η αποστολή του νέου προϊόντος (αλλαγής) ή η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αφού πρώτα έχουμε παραλάβει και ελέγξει την επιστροφή σας και εφόσον πληροί όλες τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω.
Οι παραπάνω όροι αφορούν αγορές που έγιναν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και σε καμία περίπτωση δεν αφορούν το φυσικό κατάστημα.

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 2310450430 κατά τις παρακάτω ημέρες και ώρες:
Δευτέρα – Τετάρτη – Σάββατο: 10:00 – 15:00
Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή: 10:00 – 14:30 και 17:30 – 21:00