Πολιτική Αλλαγών & Επιστροφών

Ακύρωση Παραγγελίας – Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της καλώντας το συντομότερο στο τηλέφωνο 2310450430 ή στέλνοντας email στο rg.po1596665384hsmol1596665384als@o1596665384fni1596665384 

Επιστροφή Προϊόντων:
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 15 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβατε τα προϊόντα.

  • Aν επιστρέψετε παραγγελία που αρχικά είχε δωρεάν μεταφορικά, θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων έχοντας αφαιρέσει 5€, ως κόστος επιστροφής.
  • Αν επιστρέψετε παραγγελία για την οποία είχατε πληρώσει τα μεταφορικά 3€, τότε θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων έχοντας αφαιρέσει 3€, ως κόστος επιστροφής.

Έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας εάν η συσκευασία είναι αλλοιωμένη ή κατεστραμμένη. Στην περίπτωση αυτή παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο rg.po1596665384hsmol1596665384als@o1596665384fni1596665384 και να μας αποστείλετε μια φωτογραφία της συσκευασίας που δεν παραλάβατε. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας για να προχωρήσουμε σε μια νέα παραγγελία ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας.

Αλλαγή Προϊόντων:
Εφόσον παραλάβετε τα προϊόντα και για οποιονδήποτε λόγο δεν σας κάνουν, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 15 ημερών από την παραλαβή τους και να κάνετε αλλαγή σε  προϊόν/μέγεθος /χρώμα.

Επιστροφές και αλλαγές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον :

  1. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή.
  2. Τα καρτελάκια της κατασκευάστριας εταιρείας (εφόσον υπάρχουν) καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  3. Υπάρχουν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, τυχόν εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η απόδειξη αγοράς (αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν).
  4. Στο εσωτερικό του δέματος σας θα βρείτε την Απόδειξη Αγοράς και το Έντυπο Δελτίο Επιστροφής, όπου σας ενημερώνει σε γενικές γραμμές για τη διαδικασία επιστροφής. Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο το Δελτίο Επιστροφής δεν βρισκόταν μέσα στο δέμα σας ή το πετάξατε, μπορείτε να το εκτυπώσετε ξανά πατώντας εδώ.
  5. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θήκη, ζώνη, επιπλέον κορδόνια κτλ. θα πρέπει να επιστραφούν και αυτά.
  6. Μαγιό, εσώρουχα και κάλτσες δεν επιστρέφονται ούτε αλλάζονται για λόγους υγιεινής.

Ο αλλαγές προϊόντων αποστέλλονται αφού πρώτα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην έδρα μας και εφόσον τα προϊόντα  πληρούν όλες τις προϋποθέσεις  που αναφέρονται πιο πάνω.

Είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν τηλεφωνικά στο 2310450430 και πριν ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής των προϊόντων, έτσι ώστε να μας ενημερώσετε για την αλλαγή  και να μπορέσουμε να δεσμεύσουμε άμεσα το προϊόν της αλλαγής σας  ώστε να μην εξαντληθεί μέχρι να παραλάβουμε την επιστροφή σας.

Τα έξοδα αλλαγής είναι 5€ και περιλαμβάνουν την επιστροφή σας πίσω σε εμάς και την νέα αποστολή της αλλαγής από εμάς.
Πληρώνονται με την παραλαβή της αλλαγής σας με αντικαταβολή μαζί με όποια διαφορά μπορεί να προκύψει από τα νέα προϊόντα της αλλαγής.
Αν τα προϊόντα που επιλέξετε για την αλλαγή σας είναι μικρότερης αξίας από τα αρχικά, τότε τα έξοδα αλλαγής αφαιρούνται και αν εξακολουθεί να υπάρχει υπόλοιπο, τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε ή το ποσό πιστώνεται για μελλοντική σας παραγγελία.
Παρακαλούμε φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα, αυτοκόλλητη ταινία στη συσκευασία, σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!
Αν διαπιστωθεί ότι κάποιο προϊόν δεν επιστράφηκε στην αρχική του κατάσταση ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα (εκτός των ελαττωματικών), ο πελάτης ενημερώνεται ότι η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή και σε αυτή την περίπτωση γίνεται επιστροφή των ειδών στον πελάτη με επιβάρυνση των μεταφορικών εξόδων. 

Ελαττωματικά Προϊόντα:
Ελαττωματικά προϊόντα θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν ή να χρησιμοποιηθούν για τον προοριζόμενο σκοπό τους και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες φωτογραφίες λόγω διαφορετικών χρωμάτων κατά την λήψη και ανάρτηση τους στον ιστότοπο μας.
Εφόσον παραλάβετε τα προϊόντα και διαπιστώσετε ότι είναι ελαττωματικά ή διαπιστώσατε ότι έχει γίνει κάποιο λάθος στην παραγγελία, παρακαλούμε καλέστε μας άμεσα στο 2310450430 ή στείλτε μας email στο rg.po1596665384hsmol1596665384als@o1596665384fni1596665384. Πιθανώς να σας ζητήσουμε να τα φωτογραφήσετε και να μας τα κοινοποιήσετε για έναν πρώτο έλεγχο.
Τα προϊόντα, πρέπει να τα επιστρέψετε εντός  15 ημερών από την παραλαβή τους  για να μπορέσουμε να σας καλύψουμε με το ίδιο προϊόν ή να κάνετε αλλαγή σε προϊόν/μέγεθος /χρώμα ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.
Τα δηλωμένα ως ελαττωματικά προϊόντα που επιστρέφονται, ελέγχονται από εμάς και ενημερώνεται αντίστοιχα και ο αντιπρόσωπος της εταιρείας με φωτογραφίες που του αποστέλλουμε.
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων τα έξοδα αποστολής από εσάς προς εμάς και η καινούρια αποστολή των νέων προϊόντων βαρύνουν το Slalom Shop ασχέτως κόστους των προϊόντων.

Επιστροφή Χρημάτων:
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε την αρχική σας παραγγελία:
– Αν ήταν με αντικαταβολή ή με κατάθεση, τότε η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε στο Δελτίο Αλλαγής / Επιστροφής  που μπορείτε να εκτυπώσετε πατώντας εδώ.
– Αν η αρχική πληρωμή είχε γίνει με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα, τα χρήματα θα επιστραφούν εκεί αντίστοιχα.
Από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας,  μέσα σε 15 εργάσιμες μέρες γίνεται η επιστροφή των χρημάτων. Η επιστροφή  χρημάτων γίνεται αφού πρώτα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην έδρα μας και εφόσον τα προϊόντα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που αναφέρονται πιο κάτω και αυτό συμβαίνει γιατί όλες οι επιστροφές ελέγχονται από το κατάστημα μας για την ακεραιότητα των επιστρεφόμενων προϊόντων. Μετά την επιστροφή χρημάτων ενημερώνεστε για αυτό με email, τηλεφωνικά ή με SMS.

  • Aν επιστρέψετε παραγγελία που αρχικά είχε δωρεάν μεταφορικά, θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων έχοντας αφαιρέσει 5€, ως κόστος επιστροφής.
  • Αν επιστρέψετε παραγγελία για την οποία είχατε πληρώσει τα μεταφορικά 3€, τότε θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων έχοντας αφαιρέσει 3€, ως κόστος επιστροφής. 

Διαδικασία Επιστροφών:
Αφού έχετε επικοινωνήσει τηλεφωνικά για να δηλώσετε την αλλαγή σας ή την επιστροφή σας μπορείτε να προχωρήσετε με την διαδικασία επιστροφής.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να επιστρέψετε την παραγγελία σας:

  1. Συμπληρώστε προσεκτικά το  Δελτίο Αλλαγής / Επιστροφής που μπορείτε να εκτυπώσετε πατώντας εδώ και τοποθετήστε την μέσα στο δέμα μαζί με την Απόδειξη αγοράς.

Συσκευάστε τα επιστρεφόμενα προϊόντα προσεκτικά, όπως ήταν όταν τα παραλάβατε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αρχική σακούλα ή κουτί αν είναι σε καλή κατάσταση. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί/φορεθεί πέραν της δοκιμής, να μην έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια κ.τ.λ.).  Αν πρόκειται για παπούτσια, τοποθετήστε το κουτί των παπουτσιών μέσα στην σακούλα ή στο κουτί όπως όταν τα παραλάβατε ώστε να μείνει άθικτη η συσκευασία του προϊόντος. Μη αφαιρείτε τα εσωτερικά χαρτιά. Θα πρέπει όλα να είναι στην αρχική τους κατάσταση. Επιστρέψτε μαζί και τα τυχόν δώρα και επιπλέον προϊόντα της συσκευασίας.
Παρακαλούμε φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα, αυτοκόλλητη ταινία στη συσκευασία, σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!

  1. Αποστολή:

Οι επιστροφές γίνονται με τα EΛΤΑ Courier ή την SPEEDEX ανάλογα με ποια εταιρεία σας ήρθε το δέμα σας.  Μπορείτε να παραδώσετε το δέμα στο πλησιέστερο κατάστημα τους, είτε να κανονίσετε παραλαβή από το χώρο σας καλώντας την Courier. Μπορείτε να βρείτε εδώ ένα κατάστημα που σας εξυπηρετεί:

  1. για τα ELTA courier:  https://www.elta-courier.gr/network ή να καλέστε στο Πανελλαδικό τηλέφωνο ΕΛΤΑ Courier 11120 (από σταθερό με αστική χρέωση).
  2.  για την SPEEDEX : http://www.speedex.gr/ ή να καλέστε στο Πανελλαδικό τηλέφωνο  της SPEEDEX 801 11000 11(Χρέωση Αστικής Μονάδας)
    Η αποστολή γίνεται με δική μας χρέωση (Χρέωση  Παραλήπτη) στην διεύθυνση: SLALOM SHOP – Πασαλίδη 77 – Καλαμαριά – ΤΚ. 55132 Θεσσαλονίκη – Τηλ.2310450430
    Σε περίπτωση επιστροφής με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία Courier, τα έξοδα επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
    Η αποστολή του νέου προϊόντος (αλλαγής) ή η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αφού πρώτα έχουμε παραλάβει και ελέγξει  την επιστροφή σας και εφόσον πληροί όλες τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω.
    Οι παραπάνω όροι αφορούν αγορές που έγιναν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και σε καμία περίπτωση δεν αφορούν το φυσικό κατάστημα.

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να καλείτε Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-16:00 στο τηλέφωνο 2310450430